Textielstraat 2, 7575 CA Oldenzaal
Bel ons   Mail ons
Bel ons: Tel:  0541-512514
Mail ons: Mail:  info@autosnijders.nl

Update over Coronavirus / COVID-19

Geplaatst op: 20 maart 2020

Veelgestelde vragen ten aanzien van Volvo en het coronavirus (COVID-19)

Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast bij de Volvo Snijders?

  • Wij schudden tijdelijk geen handen meer.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit, waarbij extra aandacht is voor toiletten, wasbakken, kantines, wachtruimtes, showroomwerkplekken en receptiebalies.
  • Wij ontsmetten uw Volvo bij inname en doen het bij aflevering weer.
  • Wij ontsmetten alle oppervlakten zoals het stuur, versnellingspook, portiergrepen, sleutels enz.
  • Wij werken in de werkplaats met handschoenen aan.

Mijn Volvo heeft onderhoud nodig/ moet gerepareerd worden/ banden gewisseld worden. Kan dit nog steeds?

  • Bent u verkouden, hoest u of hebt u de afgelopen 14 dagen risicogebieden bezocht en/of u in contact ben geweest met een persoon die besmet is het met coronavirus (COVID-19). Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is kan de afspraak uiteraard gewoon doorgaan.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn Volvo, maar ik wil/kan nu niet naar de Volvo-dealer toegaan. Kan ik mijn afspraak verzetten?

  • Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw Volvo op een andere datum worden gepland. U kunt ook gebruik maken van onze haal-/brengservice. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb een vervangende Volvo nodig. Is dit veilig?

  • Volvo’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn bij inname ontsmet. Hierbij is extra aandacht voor oppervlaktes die veelvuldig worden aangeraakt, zoals stuur, versnellingspook, portiergrepen, sleutels enz. Ook bij aflevering aan u wordt de auto ontsmet.

Mijn nieuwe Volvo wordt afgeleverd, maar ik kan/wil nu niet naar de Volvo-dealer. Kan ik mijn afspraak verschuiven?

  • Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw Volvo. Neem hiervoor contact met ons op.

Komt mijn bestelde Volvo op de afgesproken tijd?

  • Wij zullen u informeren indien de leverdatum van uw Volvo wijzigt.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte Volvo, maar ik wil/kan niet naar de Volvo-dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Hiervoor zijn diverse mogelijkheden. Wij helpen u dan ook graag verder. Neem hiervoor contact met ons op.

#volvotwente #volvosnijders #volvomoment #carebyvolvo

© 2020  -  Autobedrijf Snijders
Realisatie:   iDesign Studios  |  Pixel&Code